Αρχίζει η διανομή προϊόντων στην Βέροια

Μπήκαμε στο Φθινόπωρο και ας ευχηθούμε καλή αρχή.
Το Σάββατο 5 Οκτωβρίου, θα γίνει η πρώτη μετά το καλοκαίρι , διανομή προϊόντων, χωρίς
μεσάζοντες. Όπως πάντα, θα εχει ποικιλία από διάφορα προϊόντα αναγκαία και καθημερινά. Πάλι στο ίδιο σημείο στον Προμηθέα και από τις 8 το πρωί.
Μη μας τα χαλάσει ο καιρός μόνο. Είναι κάπως παράξενα τώρα. Τώρα δεν θα είναι μαζί μας να τρέχει παντού, η Μαρία. Η Μαρία μας, που συνεχίζει με πείσμα τον Γολγοθά που της έτυχε. Και συνεχίζει με πείσμα, γιατί θέλει ακόμη να δώσει πολλά και γιατί όλοι την έχουμε ανάγκη. Θυμόμαστε πρίν καιρό αυτό που είπε, μέσα από την εντατική του Ιπποκρατείου. «Τι γίνεται με τις διανομές; Μη τυχόν και δεν τις κάνετε». Και αυτά τα έλεγε, με την μάσκα οξυγόνου στο πρόσωπό της. Ίσα που ακουγόταν. Ίσα που καταλάβαινες τι ήθελε να πεί.

Πολίτες της Βέροιας

1 σχόλιο:

Σοφία Ραφαηλίδου είπε...

Θα μας λείψει η Μαρία . Οι προσευχές μου είναι μαζί της και της εύχομαι ολόψυχα σύντομα να καταφέρει να είναι και πάλι κοντά μας, γερή , όμορφη , δυνατή , δραστήρια και θα μοιράζει απλόχερα την αγάπη και τη βοήθειά της στο συνάνθρωπο, όπως πριν.