Αναγνώστης..Κάτω ο ρατσισμός. Από παντού.


Την Κυριακή, ετυχε να περνάω μπροστά από την Μητρόπολη. Αστυνομία, άγημα στρατιωτών, λιμουζίνες κλπ. Γέμισε ο τόπος. Οχι. Η μπάντα δεν
παιάνιζε όταν ερχόταν ο καθείς τρανός. Δεν υπάρχει πλέον. Έτυχε να περνάω την ώρα που ο επικεφαλής τσίριξε. «Άνδρες! Προσοχή. Παρουσιάσατεεεε άρμ!
Και λέω τώρα. Τέτοιος ρατσισμός; Μόνο άνδρες; Γυναίκες δεν κάθονται προσοχή; Και άντε αυτό να το προσπεράσω. Εμείς οι … άλλες; Άρβυλα θα φοράμε και όχι δεκάποντα. Εμείς δεν λογαριαζόμαστε; Τέτοιος ρατσισμός; Πειράξαμε κανέναν; Ενοχλάμε κανέναν; Να το δει κι αυτό η κυρία Ρεπούση και όλοι οι άλλοι αντιρατσιστές. Και το άλλο μην ξεχάσω. Οι διαβάσεις στο δρόμο. Γιατί παρακαλώ μόνο άσπρες; Τους ενοχλεί το μαύρο; Κι εκεί ρατσισμός; Για να τα δούνε αυτά οι αντιρατσιστές παρακαλώ. Επαγγελματίες και μη.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

3 σχόλια:

ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΒΕΡΟΙΑ είπε...

Και γιατί ο Ουρανός να είναι μόνο μπλε , γιατί το νερό να είναι μόνο διάφανο , γιατί το χώμα να είναι μόνο καφέ κ.λ.π. , κ.λ.π. , κ.λ.π.

Τι πίνετε και δεν μας δίνετε ;;;;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Καλό. Για να σκεφτούμε πως έγιναν όλα μπάχαλο. Ιδιαίτερα τα περι ρατσισμού και φασισμού. Σκότωσαν μια χώρα, οι μη φασίστες τάχ μου και όλοι ήταν καλά. Τώρα πάνω στο πτώμα, ανακάληψαν αργά κάποιοι, τον φασισμό και ρατσισμό. Τρομάρα τους. Ο κόσμος χάνεται και κάποιοι στην κοσμάρα τους. Στα φραγκόσυκα μιλάς για Δημοκρατία; Τι να καταλάβουν; Προτιμώ ζωντανός με τους φασίστες όπως τους εννοούνε κάποιο, παρά νεκρός στους δήθεν δημοκράτες.

Ανώνυμος είπε...

Τί πίνουμε; Ξίγαλα. Πασκιτάν. Σορβάν. Ληγμένα πίνουμε.
Τα ουίσκια καλύτερα είναι.