Καταγγελία..Δείτε τι βρήκε μέσα στο γιαούρτι που αγόρασε από κατάστημα της Βέροιας

 Και όμως ο άνθρωπος κόντεψε να πνιγεί αν δεν το κοίταζε καλά το συγκεκριμένο γιαούρτι..

Τι είχε μέσα το γιαούρτι; ένα
σύρμα ολόκληρο μια αρμαθιά όπως μας είπε η καταγγέλλουσες στην laikoyra.gr..

Μας είπε η συγκεκριμένη κυρία που αγόρασε το γιαούρτι από mini market της Βέροια,όταν το άνοιξε ο άνδρας μου,γυάλιζε το σύρμα στο γιαούρτι,αν ήταν κάποιος ηλικιωμένος θα το έτρωγε και ποιος ξέρει τι θα γινόταν..
Φυσικά μας είπε θα προβώ στις απαραίτητες ενέργειες


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε ουστ, σε λίγο θα βρούνε βόες μέσα στα γιαούρτια. Παλιό κόλπο, αμερικανιά, κάνουν μήνυση μπας και φάνε κάνα ευρώ αποζημίωση. Και απ' ότι φαίνεται το ανακαλύψαν και στην Ελλάδα μετά απο τόσα χρόνια. Ρε ξανά ουστ!

litsa είπε...

makari na to vreis mprwsta sou kapote ,,tote oustare kai ton eauto sou,,,,

Ανώνυμος είπε...

@litsa

Άσε μας κουκλίτσα μου.. Να πω να έβρισκε κανένα έντομο να πώ ναι, πιθανόν. Αλλά σύρμα δεν ξέρω, πολύ ύποπτο μου κάνει.

litsa είπε...

file me prokaleis 8a me kaneis na treksw kai se ergasthriako elegxo kai otan apodeixtei h alh8eia twte na mou peis to onoma sou mhn kryvese pisw apo thyn anonymia ,,,an 8eleis na ma8eis pia eimai rwta ton mixali alla tote 8a exw ta xartia sta xeria mou,,ok,,,an8rwpaki den eimai sigoura,,,oute peinalas ok;;;;;mhpws antidras etsi epeidh den elaxe se sena!!!!!!!!!!!!!!!!!lew egw twra,,!!!!!!!!!!!!??????????????????

litsa είπε...

aaaaaaaaaaa,,,,,,,euxaristw gia to kouklitsa,,,,

Αφροξυλάνθης είπε...

Καλά ντε μην αρπάζεσαι, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου. Απλώς όπως είπα μου φάνηκε περίεργο. Τι να πω, αν έχεις δίκιο μακάρι να το βρείς. Λήγω το θέμα εδώ, καλό βράδυ.

(ποιός είναι ο Μιχάλης;;;)

litsa είπε...

afroksylan8hs,,,oraio onoma ,,makari na mhn eimastan toso dyspistoi,,,alla egw exw xasei thn empistosynh se otidhpote fagwsimo etoimo,,,,den exw kati me kanenan ,exw mia oraia oikogeneia ,hremh zwh kai antimh,,,,,panw apo ola exw ton kyrio mou,,,,ekeinos 8a mou to anagnwrisei,to dikaio,,,,o mixalis einai o dhmosiografos ,tou laikoura..........kai h alh8eia panta vgenei sto fws ouden krypton ypo ton hlio,,,,,,,,,,,,