Ωραία εικόνα στο βήμα του Αποστόλου Παύλου στην Βέροια

Είναι η εικόνα μας, η ικανότητά μας, το ενδιαφέρον μας.


Ο λόγος για την περιοχή στο βήμα του Αποστόλου Παύλου. Εκεί που ερχονται πολλοί ξένοι τουρίστες. Βέβαια, δεν
χάνουν την ευκαιρία, βλέποντας στα λίγα μέτρα τα αιωνόβια πλατάνια, να πάνε λίγα ακόμη μέτρα και να βγούν φωτογραφίες. Και τι βλέπουν; Να τι βλέπουν. Λές και είμαστε σε κανένα προάστιο παραπηγμάτων στο Πακιστάν. Εκεί που κάθε είδους βρωμιά, καταλήγει μπροστά στις παράγκες. Εκεί που παίζουν τα παιδιά τους. Εδώ, παίζουν τα δικά μας παιδιά. Τόσο τραγικά δύσκολο είναι κάποιοι να παρακολουθούν τις καταστάσεις και να κρατάμε την αξιοπρέπειά μας; Ανικανότητα ή αδιαφορία;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΑΤΟ..ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ,
ΟΤΑΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ,
ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΦΙ.