Πορεία στο κέντρο της Βέροιας










Πορεία στο κέντρο της Βέροιας έκαναν καθηγητές δημοτικοί υπάλληλοι δημόσιοι υπάλληλοι και το εργατικό κέντρο.

Πριν κάνουν πορεία συγκεντρώθηκαν στην
πλατεία δημαρχείου που εκεί έγιναν οι ομιλίες και αναγνώστηκε ψήφισμα..

Η διαμαρτυρία και το σύνθημα ηταν οχι στις απολύσεις.

Ο παλμός της συγκέντρωσης μεγάλος και οι δρόμοι για πρώτη φορά γέμισε με διαδηλωτές.

Για μια ακόμη φορά το ΠΑΜΕ έκανε μονο του πορεία...  Οι εργαζόμενοι αλλού και το ΠΑΜΕ αλλού


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν βλέπω στελέχη και κομματόσκυλα της εταιρείας Ν.Δ.-Πα.Σό.Κ. Α.Ε., σε τέτοιες πορείες με πιάνουν τα κλάματα, τόσο πολύ συγκινούμαι.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΡΕΙΑ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ 60% ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΗ...

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ