Πανικός το κυκλοφοριακό στην Βέροια

Πραγματικά ένας πανικός από αυτοκίνητα σήμερα στο κέντρο της Βεροιας. Τα αυτοκίνητα στην Αγ.Δημητρίου ήταν στην Ουρα 200μέτρα,στην οδό Βενιζέλου ένας πραγματικός πανικός. Οι δημοτικοί αστυνόμοι προσπαθούσαν να βάλουν σε τάξη την κυκλοφορία αλλά μάταια. Μήπως εκεί στιν δήμο θσ πρέπει να δουν μήπως πρέπει να ξανά λειτουργήσουν τα φανάρια;

Δεν υπάρχουν σχόλια: