Βέροια: Τον Ιούλιο οι υπογραφές για το νέο κλειστό γυμναστήριο – Τι ανέφερε ο δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο

Η αντίστροφη μέτρηση για ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά έργα της Βέροιας φαίνεται πως έχει ξεκινήσει, καθώς το νέο κλειστό γυμναστήριο μπαίνει πλέον στην τελική ευθεία. Ο δήμαρχος Βέροιας, Κώστας Βοργιαζίδης, ενημερώνοντας το Δημοτικό Συμβούλιο, ανέφερε ότι οι διαδικασίες προχωρούν ομαλά και χωρίς εμπόδια, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την έναρξη της κατασκευής.
Κατά την τοποθέτησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Βοργιαζίδης σημείωσε ότι η διαδικασία έχει περάσει το στάδιο των ενστάσεων χωρίς να κατατεθεί καμία προσφυγή. Παράλληλα, ο φάκελος του έργου βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο, όπου πραγματοποιείται ο προβλεπόμενος έλεγχος πριν από την ολοκλήρωση των διαδικασιών.
Ο δήμαρχος ανέφερε ακόμη ότι η σύμβαση με τον ανάδοχο αναμένεται να υπογραφεί μέσα στον Ιούλιο. Με την υπογραφή της, το έργο θα περάσει στο στάδιο της υλοποίησης, δίνοντας το «πράσινο φως» για την κατασκευή του νέου κλειστού γυμναστηρίου, το οποίο αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις αθλητικές υποδομές της Βέροιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: