Βέροια: «Το πάρκο στα Παπάκια θυμίζει ζούγκλα»

 Η ανάρτηση πολίτη που προκαλεί αντιδράσεις
Έντονο προβληματισμό και πολλά σχόλια έχει προκαλέσει η δημόσια ανάρτηση πολίτη για την κατάσταση που επικρατεί στο πάρκο στα Παπάκια της Βέροιας. 

Με λόγια που αποτυπώνουν την απογοήτευσή του, περιγράφει εικόνες εγκατάλειψης, υποστηρίζοντας ότι ένας από τους πιο γνωστούς χώρους πρασίνου της πόλης έχει αφεθεί στην τύχη του.
Στην ανάρτησή του αναφέρει χαρακτηριστικά ότι οι εικόνες δεν προέρχονται από τη ζούγκλα του Αμαζονίου, αλλά από το πάρκο στα Παπάκια, εκφράζοντας την οργή και τη θλίψη του για την κατάσταση που αντικρίζει. Όπως σημειώνει, έχοντας μεγαλώσει στη συγκεκριμένη περιοχή, δεν θυμάται ποτέ το πάρκο να βρίσκεται σε τόσο κακή εικόνα. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, τα ρυάκια έχουν καλυφθεί από πυκνή βλάστηση, τα παγκάκια είναι γεμάτα φύλλα και βρωμιά, ενώ ο χώρος δεν μπορεί πλέον να λειτουργήσει ως σημείο ξεκούρασης και αναψυχής για μικρούς και μεγάλους.
Ο ίδιος καταλήγει με αιχμηρή αναφορά για την εικόνα της πόλης, υποστηρίζοντας ότι η προσοχή στρέφεται κυρίως στην Ελιά, στην πλατεία Ωρολογίου όταν πραγματοποιούνται εκδηλώσεις και στο Βήμα, αφήνοντας –όπως αναφέρει– άλλες περιοχές της Βέροιας σε δεύτερη μοίρα. Η ανάρτησή του έχει ήδη ανοίξει συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αρκετούς πολίτες να ζητούν άμεσες παρεμβάσεις για την αποκατάσταση και τη συντήρηση του πάρκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: