«Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε: Η Στέλλα Αραμπατζή ξανά με τις γνωστές διαπιστώσεις».


«Η Στέλλα Αραμπατζή ανέβηκε στο βήμα της Βουλής, είπε όσα ακούμε εδώ και χρόνια για την Αυτοδιοίκηση και κατέβηκε χωρίς να παρουσιάσει κάτι νέο. Αν κάποιος έβλεπε μόνο τη φωτογραφία της ομιλίας και όχι το περιεχόμενο, δύσκολα θα έχανε κάτι ουσιαστικό.»
Η βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας, Στέλλα Αραμπατζή, ανέβηκε στο βήμα της Βουλής για να μας εξηγήσει πώς πρέπει να λειτουργεί η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Μίλησε για διαφάνεια, ανάπτυξη, κοινωνική συνοχή, ψηφιακό μετασχηματισμό και στήριξη του πολίτη. Όμορφα ακούγονται όλα αυτά. Μόνο που οι πολίτες της Ημαθίας τα έχουν ξανακούσει τόσες φορές, που πλέον αναρωτιούνται αν πρόκειται για σχέδιο δράσης ή για επανάληψη προεκλογικών συνθημάτων.
Η κ. Αραμπατζή είπε ότι «η Αυτοδιοίκηση δεν κρίνεται στα χαρτιά αλλά στον δρόμο». Επιτέλους, μια φράση με την οποία συμφωνούμε απόλυτα. Γιατί ακριβώς στους δρόμους, στις γειτονιές και στα χωριά θα κριθούν όσοι κυβερνούν τόσα χρόνια και όχι στις ομιλίες της Βουλής.
Μας είπε ακόμη ότι οι δήμοι πρέπει να περάσουν από τη διαχείριση στην ανάπτυξη. Εδώ γεννιέται η εύλογη απορία: τόσα χρόνια ποιος κυβερνά; Αν η ανάπτυξη είναι ακόμη ζητούμενο, τότε μάλλον κάποιος άργησε να το καταλάβει.
Η Στέλλα Αραμπατζή μίλησε για κλιματική αλλαγή, ενεργειακή μετάβαση και ψηφιακό μετασχηματισμό. Ωραίες λέξεις, σύγχρονες και εύηχες. Οι πολίτες όμως δεν ζουν με λέξεις. Ζουν με έργα. Και αυτά είναι που περιμένουν να δουν.
Όσο για τη δήλωση ότι η κυβέρνηση στηρίζει την Αυτοδιοίκηση «όχι με λόγια αλλά με πράξεις», οι πολίτες είναι εκείνοι που θα αποφασίσουν αν πράγματι είδαν αυτές τις πράξεις ή αν, για ακόμη μία φορά, ήταν... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: