Ο γιατρός του συνδυασμού του Αντώνη Μαρκούλη


Αλλος ενας δυναμικός ανθρωπος πλαισιώνει το ψηφοδέλτιο του Αντώνη Μαρκούλη...
Και μιλάμε για τον γνωστό γιατρό του νοσοκομείου της Βέροιας Σαράντη Πίττα.. Πανω από όλα άνθρωπος που αξίζει να είναι στο δημοτικό συμβούλιο της Βέροιας....Ένας νέος με μεράκι για δουλειά που γνωρίζει τα προβλήματα του δήμου και όχι μόνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: