Στην παναγία Σουμελά βρέθηκε σήμερα το απόγευμα ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Ι.Σαββίδης συνοδευόμενος από αρκετούς φίλους της Ημαθίας.
Τον Ι.Σαββίδη τίμησαν σήμερα οι πόντιοι για την μεγάλη προσφορά ..
Σήμερα έγινε το 17ο συναπάντημα με πλήθος εκδηλώσεων που έγιναν και, που στοχεύουν στην αλληλογνωριμία των νέων καθώς και στη διατήρηση των ηθών και εθίμων της παράδοσής μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: