Χαρήκατε με τα δωρεάν εισιτήρια στα Μέσα Μεταφοράς; Ετοιμαστείτε... Έρχεται θεαματική αύξηση εισιτηρίων!


Ενώπιον θεαματικής αύξησης των κομίστρων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ενδέχεται να βρεθεί το επιβατικό κοινό....

Η κατάσταση στους συγκοινωνιακούς φορείς είναι δραματική καθώς η ΟΣΥ μέχρι πριν από λίγα 24ωρα αδυνατούσε να βρει χρήματα για να πληρώσει τη μισθοδοσία των υπαλλήλων της και την προμήθεια πετρελαίων για τα λεωφορεία....

Δεν υπάρχουν σχόλια: