Κανονικά στην ώρα τους θα καταβληθούν οι συντάξεις


Σύσκεψη με τους διοικητές των ταμείων κύριας ασφάλισης και...
του ΕΤΕΑ πραγματοποίησε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Δημήτρης Στρατούλης.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης διαπιστώθηκε ότι, παρά την οικονομική ασφυξία που έχει προκληθεί από το κλείσιμο των τραπεζών, συνεχίζεται η ομαλή και ικανοποιητική ροή των εσόδων στα ασφαλιστικά ταμεία από ασφαλιστικές εισφορές και από εντάξεις στη ρύθμιση οφειλών και ότι οι συντάξεις θα καταβληθούν χωρίς προβλήματα στην ώρα τους.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΑΙ ,ΑΠΟ 12/7/2015 ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ