Συμβολική κατάληψη στην αντιπεριφέρεια Ημαθίας έκανε το ΠΑΜΕ

Συμβολική Κατάληψη στην αντιπεριφέρεια Ημαθίας προχώρησε το ΠΑΜΕ σήμερα το πρωί στην Βέροια..
Με συνθήματα καλούσαν την κυβέρνηση να μην ψηφίζει τα βάρβαρα μέτρα και το πανό έγραφε ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΒΑΡΒΑΡΟΜΕΤΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: