Εκτός τον Κ.Λαπαβίτσα οι άλλοι βουλευτές του Ν.Ημαθίας ψήφισαν ΝΑΙ...
Και ο Γ.Ουρσουζίδης και η Φ.Καρασαρλίδου και ο Α.Βεσυρόπουλος είπαν ΝΑΙ στην κρίσιμη ψηφοφορία της βουλής

Δεν υπάρχουν σχόλια: