Στην ΕΦΟΡΙΑ τρέχουν όλοι! Ποιοι πρέπει να παραλάβουν νέους κλειδάριθμους για το Taxisnet;;;


Μια ...βόλτα από την εφορία θα πρέπει να κάνουν έως το τέλος του έτους οι φορολογούμενοι οι οποίοι κατέχουν κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet προ του Δεκεμβρίου του 2010...
προκειμένου να παραλάβουν καινούργιους κλειδάριθμους. Η προθεσμία παραλαβής νέων κλειδαρίθμων αυτή τη φορά υποστηρίζεται αρμοδίως πως είναι «καταληκτική», αν και την τελευταία διετία, έχουμε μετρήσει πέντε διαδοχικές καταληκτικές προθεσμίες και ισάριθμες παρατάσεις. Την προθεσμία της 31ης Δεκεμβρίου, υπενθύμισε με μαζική αποστολή email σε φορολογούμενους χρήστες του taxisnet, το Σαββατοκύριακο, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης, δίνοντας και οδηγίες για την ενεργοποίηση του νέου λογαριασμού. 

Διαβάστε εδώ περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: