Έγιναν τα εγκαίνια του αγωγού Άδρευσης απο τον δήμαρχο Αλεξάνδειας
Εγκαίνια Αγωγού Άδρευσης Μεταφοράς νερού από Αλιάκμονα στο αρδρευτικό Δίκτυο Μελίκης-Νεοκάστρου-Προδρόμου στις 16/7/2013
Στοιχεία Αγωγού:
O αγωγός έχει μήκος 2.200 μέτρα και μεταφέρει περίπου 400 κυβικά νερό απο τον ποταμό Αλιάκμονα στη περιοχή Πετροτούρα όπου τροφοδοτεί τα πιεστικά αντλιοστάσια.
Παρεβρέθηκαν :
Ο Δήμαρχος Δημητριάδης Φώτιος
Ο Αντιδήμαρχος Βενιόπουλος Κων/νος
Δημοτικός Σύμβουλος Μητρόπουλος Ευάγγελος
Πρώην Δήμαρχος Μελίκης Καρέλης Κων/νος
Οι Πρόεδροι: Ματζώλας Γεώργιος,Τσουνοπούλου Γεωργία,Γιαννόπουλος Σωτήριος,Θυμιόπουλος Δημήτριος,Θυμιόπουλος Γρηγόριος
Υδρονομείς και δημότες Μελίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου