"Οι Αντρες έτοιμοι για όλα" στην ΚΟΧΗ
Μια ξεχωριστή βραδιά ήταν και η χθεσινή για το Μεζεδοπωλείο Τσιπουράδικο "ΚΟΧΗ". Η θεατροπαρέα "'Άντρες έτοιμοι για όλα", μαζι με τον
πρόεδρο του ΚΕΠΑ κύριο Γεώργιο Μιχαϊλίδη, μετά την παράσταση που έδωσαν στο Χώρο Τέχνων, φιλοξενήθηκαν στο φιλικό περιβάλλον της Κόχης και γευτηκαν τους εξαιρετικούς μεζέδες του μαγαζιού χαλαρώνοντας με κρασί και μπύρες.
ΈτσΙ δεν άργησε να δημιουργηθεί ένα πολύ ευχάριστο κλίμα μεταξύ των ηθοποιών και των θαμώνων του καταστήματος, αφού τραγουδούσαν όλοι μαζί σαν μια μεγάλη παρέα, που κράτησε μέχρι και τις πρώτες πρωινές ώρες..
Η διεύθυνση της Κόχης ευχαριστεί θερμά την θεατρική ομάδα "Αντρες έτοιμοι για όλα" που τους τίμησε με την παρουσία τους και εύχεται στους ηθοποιούς και τους συντελεστές ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!
3 σχόλια:
mano...eisai kouklos!!!teleia h parastash..<3
μμ
mano eisai kouklos
Δημοσίευση σχολίου