Πέταξε το καπελάκι του και έφυγε από δημοτικός σύμβουλος ο Π.Τσαπαρόπουλος


Πέταξε το καπελάκι του και την έκανε από δημοτικός σύμβουλος Βέροιας ο Π.Τσαπαρρόπουλος ΠΑΡΑΙΤΉΘΗΚΕ,και φυσικά άφησε υπονοούμενα για την
δήμαρχο και την δημοτική αρχή,τους είπε κατάμουτρα είστε ανίκανοι.

Μας μύρισε ΔΗΜΑΡ για τα καλά έτσι έκανε και ο Κουβέλης,επιδημία πλάκωσε έτσι στα ξαφνικά στο κόμμα;
Φυσικά την έδρα την δίνει πίσω στην Συμπολιτεία...
Είναι ολοφάνερο ότι η συμπολιτεία της δημάρχου έχει σοβαρό πρόβλημα ενότητας και ίσως κοστίσει και τη κάθοδο της δημάρχου για τις επόμενες εκλογές.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

'Εντιμος ο Πέτρος , άφησε την έδρα .Λογική η αποχώρηση του με αυτά που συμβαίνουν ...ετοιμάζεται δε για υποψήφιος Δήμαρχος . Σημειώστε το !

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ,ΘΑ ΠΙΩ ΕΝΑΝ ΦΡΑΠΕ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ.ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΑΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ,ΕΝΑ -ΤΙΠΟΤΑ- ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ,Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΗ ΑΚΟΜΑ ΟΣΟΙ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ..Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΤΟΥΣ!!!