Δεν βγαίνουν οι μέρες για το γήπεδο να παίξει η ομάδα στην Βέροια
επανάληψη πάει τέλος του μηνός για ποιους γοργούς ρυθμούς μιλάνε .
Ίσα ίσα αργήσατε κιόλας.
Η αλήθεια είναι ότι σε 20 μέρες δεν γίνεται το γήπεδο και έτσι η ΒΕΡΟΙΑ δεν πρόκειται να παίξει στην έδρα της, φανερό είναι ότι θα χάσει κάποιους αγώνες.
Η μεγάλη κωλυσιεργία ορισμένων είναι φανερή και ξεκάθαρη που πετούσαν το μπαλάκι από εδώ και από εκεί...,
Και φυσικά κάποιων δημοτικών συμβούλων όπως της Λαϊκής συσπείρωσης ΣΟΦΡΏΝΟΦ και Μελιόπουλο που θα αναγκάσουν και πάλι την ομάδα της Βέροιας να τρέχει και να μην φτάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου