ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Ο αντιπερειφεριαρχης Ημαθίας κ.Καραπαναγιωτιδης κανει διακοπές στην παραλία της τρανής αμμουδιάς Σιθωνίας με το υπηρεσιακό όχημα το γνωστό σε όλους volvo.
Πολύ ωραία
Μήπως είναι η ώρα να τους πάρουν τα αυτοκίνητα;
Ο Καραπαναγιωτίδης με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο κάνει διακοπές στην Χαλκιδική
Reviewed by
newsima.gr
on
Ιουλίου 15, 2013
Rating:
5
5 σχόλια:
Υπάρχουν πολλοί που κάνουν κατάχρηση των οχημάτων που τους διαθέτει μια Δημόσια Υπηρεσία. Διοικητής ενός Τμήματος της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας, ακόμα και τώρα, κάθε μέρα τον πηγαίνει και τον παίρνει Υπηρεσιακό αυτοκίνητο από το σπίτι στο χωριό του. Οι ανώτεροί του δεν το γνωρίζουν αυτό;
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ...ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΙ ΒΟΛΤΑΡΟΥΝ!!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ..
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ..
Δεν έκανε διακοπές, αλλά ψεκασμούς για τα κουνούπια-τίγρεις που έρχονται στην Ημαθία από την Χαλκιδική. Χάριν όμως στις προσπάθειες του νομάρχου μας, ο κίνδυνος δεν υπάρχει, κοιμηθείτε ήσυχα.
Σίγουρα όμως η βενζίνη είναι απ΄την τσέπη του!
Μα τι μαιντανοί !
Δημοσίευση σχολίου