Ο Καραπαναγιωτίδης με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο κάνει διακοπές στην Χαλκιδική


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Ο αντιπερειφεριαρχης Ημαθίας κ.Καραπαναγιωτιδης κανει διακοπές στην παραλία της τρανής αμμουδιάς Σιθωνίας με το υπηρεσιακό όχημα το γνωστό σε όλους volvo.
Πολύ ωραία
Μήπως είναι η ώρα να τους πάρουν τα αυτοκίνητα;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν πολλοί που κάνουν κατάχρηση των οχημάτων που τους διαθέτει μια Δημόσια Υπηρεσία. Διοικητής ενός Τμήματος της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας, ακόμα και τώρα, κάθε μέρα τον πηγαίνει και τον παίρνει Υπηρεσιακό αυτοκίνητο από το σπίτι στο χωριό του. Οι ανώτεροί του δεν το γνωρίζουν αυτό;

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ...ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΙ ΒΟΛΤΑΡΟΥΝ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ..
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ..

Ανώνυμος είπε...

Δεν έκανε διακοπές, αλλά ψεκασμούς για τα κουνούπια-τίγρεις που έρχονται στην Ημαθία από την Χαλκιδική. Χάριν όμως στις προσπάθειες του νομάρχου μας, ο κίνδυνος δεν υπάρχει, κοιμηθείτε ήσυχα.

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα όμως η βενζίνη είναι απ΄την τσέπη του!
Μα τι μαιντανοί !