Εντυπωσιακή η Χάρις Αλεξίου, αποθεώθηκε στο Άλσος

Πραγματοποιώντας μια εξαιρετική εμφάνιση η Χάρις Αλεξίου μαζί με τους «Nouveau Sextet» (κορυφαίους Έλληνες σολίστες) απέσπασε το θαυμασμό και το
χειροκρότημα του Βεροιώτικου κοινού, που γέμισε ασφυκτικά για άλλη μια φορά το ανοιχτό θέατρο Άλσους.

Πάνω στο αποκορύφωμα  της συναυλίας άρχισε δυστυχώς να βρέχει και η Χαρούλα Αλεξίου  κάλεσε κάποιους από τους θεατές να προστατεύσουν με τις ομπρέλες τους τα μέλη της ορχήστρας, που συνέχισαν  να παίζουν. Όταν όμως δυνάμωσε περισσότερο η βροχή είπε μια γρήγορη Καληνύχτα και έκλεισε νωρίτερα τη συναυλία, γιατί υπήρχε κίνδυνος τόσο για τα μηχανήματα, όσο και για το προσωπικό που τα χειρίζονταν…

Δεν υπάρχουν σχόλια: