Στρατιωτάκια οι βουλευτές Ημαθίας,ναι σε όλα
Ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο στην βουλή για τις απολύσεις,και φυσικά κανείς δεν περίμενε από τους τοπικούς βουλευτές της
Ημαθίας να το καταψηφίσει.
Μάλιστα ο Α.Βεσυρόπουλος ήταν και ο εισηγητής και ο Λ.Τσαβδαρίδης μαζί με την Γ.Μπατσαρά το ακολούθησαν πιστά χωρίς να βγάλουν άχνα,στρατιωτάκια κανονικά .
Άλλωστε δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς η βουλευτική καρέκλα έτριζε εδώ και τόσες βδομάδες.
Μάλιστα κάποιες εφημερίδες γράφανε ότι ο Λ.Τσαβδαρίδης είναι αντάρτης και δεν θα ψηφίσει,κάτι που δεν πιστέψαμε εμείς και δεν μπήκαμε στον κόπο να το γράψουμε,άλλωστε ξέραμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο.
Ημαθίας να το καταψηφίσει.
Μάλιστα ο Α.Βεσυρόπουλος ήταν και ο εισηγητής και ο Λ.Τσαβδαρίδης μαζί με την Γ.Μπατσαρά το ακολούθησαν πιστά χωρίς να βγάλουν άχνα,στρατιωτάκια κανονικά .
Άλλωστε δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς η βουλευτική καρέκλα έτριζε εδώ και τόσες βδομάδες.
Μάλιστα κάποιες εφημερίδες γράφανε ότι ο Λ.Τσαβδαρίδης είναι αντάρτης και δεν θα ψηφίσει,κάτι που δεν πιστέψαμε εμείς και δεν μπήκαμε στον κόπο να το γράψουμε,άλλωστε ξέραμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο.

7 σχόλια:
ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟ....Α !!!
Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου κυβερνούν οι αντιπρόσωποι του λαού. Ο λαός μπορεί και εκλέγει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αναλόγως με τον ακριβή τύπο του πολιτεύματος, πρόεδρο, πρωθυπουργό, βουλευτές κλπ. Οι αντιπρόσωποι ασκούν είτε την εκτελεστική, είτε τη νομοθετική εξουσία. Οι εκλογές ανάδειξης αντιπροσώπων αποτελούν συνήθως την κύρια μέθοδο συμμετοχής των πολιτών στη λήψη αποφάσεων, σε αντιδιαστολή με την άμεση δημοκρατία
Δεν θα πρέπει να τους βρίζουμε , αλλά να σκεφτούμε στις επόμενες εκλογές ποιους θα ψηφίσουμε.
Αυτούς εμείς τους εκλέξαμε ο κάθε ένας για κάποιον λόγο.
Θα πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι δεν πρέπει να ψηφίζουμε με γνώμονα το προσωπικό συμφέρον αλλά το συμφέρον το γενικό , της γειτονιάς , του χωριού , της πόλης , του κράτους.
Ευχαριστούμε τους βουλευτές της Ημαθίας που μας έδειξαν τον μόνο λόγο που μπήκαν στην βουλή.
ψηφιστε ξανα τα λαμογια.ουστ κοπροσκυλα.
ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΞΩ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΞΑΝΑ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΣΟΥΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΡΕΕΕΕ!!!
EΔΩ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ..
ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ..ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ...
Εισηγητής της ΝΔ για το έκτρωμα-νομοσχέδιο ο ψηλός!!!!!
Δημοσίευση σχολίου